Sunday, November 14, 2010

UNRATED: koleksi lama

kalau balik rumah ni memang bosan tahap dewa. dewa pun tak bosan tau. apa lagi, ada je la kerja tak semenggah aku buat. nganjeng ayam serama puteh bapak aku berkokok, ah dia memang suka memekak. dah la suara terkincit. perhati semut jalan kat dinding sampai kat sarang dia -__- pastu amek ridsect sembur. perghh beribu ribu makhluk memaki aku!  okeh yang ni paling best, tengok album2 lama. zaman itam putih pun ada. ohh dulu bapak gua jurugambar. bapak borek anak rintik. heheh best tau sebab boleh ketawa berdekah dekah! ish.

maka aku scan beberapa keping untuk tatapan korang. kalau korang gelak aku tempeleng laju laju. senyum takpa. ingat senang senang nak kasi tunjuk kat orang lain...heh. 

hengsem gilaa mak gua! kawen pakai blazer ilek je bhaii

siblings saya. 
hamboihh masa kecik nak skema alam je masing2 
abang long speck tanak kalah macam paris hilton -__-
turutan umur mengikut ketinggian ye heheh

nanang aka dak aboy 
gengster utama 

yayang aka seng ragel
assistant kepada gengster utama 
masa kecik kecik kalau pakai gincu merah taknak tutup mulut takut gincu hilang ngaa
geli je posing macam ni -__-


pastu aku belek gambar bapak aku. hengsem jugak bapak gua. macam kuswadinata pun ada. ah cakap dengan korang bukan korang kenal pun..

'penuntot darjah enam' 
mak aihh darjah 6 dah besar panjang macam nih!
gambar dulu dulu mesti ada caption kat belakang kan
bapak aku duduk 2 dari kanan.
romeonyaaaaa
perasan tak yang  duduk paling kanan tu macam yasin senario?haha


tiba tiba terjumpa gambar mahal. kerut kerut dahi tengok nak cam siapa. macam kenai.....



okay tengok dahi licin dah kenal siapa.
-____-

always seng ragel.

15 comments:

cahaya_cerdas_pemberianku said...

uitt....kamu....
menyelongkar aje...yek..

zarifahmr said...

aku kan suka cari keja sayangg heheh

Fadhilah Asari said...

mahal gamba nih, kalau jual mau priceless :D

zarifahmr said...

kannn
kalau hilang menanges ouhh

fndrocka said...

Yg gambar budak2 darjah 6 tu..peh muka matang betul.prolifik abis.

zarifahmr said...

ye ye, beza kan dengan budak sekolah sekarang

hamzah ian said...

wa.. gua takde gmbr lama.. terbakar time rumah terbakar dulu2,. argh..

zarifahmr said...

terbakar??
em sayang nya..kenangan tu..

hiro said...

gmbr lama..hehe

zarifahmr said...

aah. wes suwi ki..hahah

Sophia Rani said...

hahaha... tergelak aku tgk muka yg mcm yasin senario tuh.. a'ah la... sama.. ngee~~~

pastu muka drjah 6 nmpk matang giler..

Nurulbadiah Lai said...

hahahah..
best2...
suek yank tgok pics lame..
tp syg..nurul nye gmbar mase lama2 mcm xde sgt..
tp nurul pon ade godek2 gmbar lame..jom g blog nurul..

zarifahmr said...

sophia:
kau tak tau sume gmbar sume ade dia
tanak berdekah plak aku kan..hihi
ish tak baik nye! ;p

nurulbadiah:
aah best kan.
ye kita da tgok pic nurul dari umo 19-24
maintain cute je kann! hee

cik syara! said...

uuu kacak ah ayah kak muse tym darjah 6.
nak ngorattttt ahh.
hahaha xD

zarifahmr said...

nak jadi mak tiri ke? isi borang omr dulu ahah