Friday, October 1, 2010

mood PSM sumpah best baii

1week before seminar PSM


Tinggal seminggu je lagi untuk finalize semua chapter PSM1.aku still blur terkial2 nak buat semua chapter. dalam perot toksah citer. bukan takat rama2 berterbangan. helang duk cakar2 kau tau (T__T) Ish, orang lain sume dah goyang kaki makan kacang terkangkang depan tv. 


ah betol cakap encik haris nanges la camne pun kena buat jugak.huwawawaa ;'((
mood sekarang adalah takot+cuak+seram+kacau bilau+huru hara tongkang pecah. eh tu bilik aku.ehe. makkkk..mane sempat nak duk gosip ngumpat bagai.haih (--")


selamat berPSM bikpah. jangan mimpi la kau nak tido.hukk!


syukur aku takde fesbuk ngeh ngeh ;))


sheton penggoda untuk bermuka buku cehh!


merah tanda nya REMINDER. tssk!


much love ;'(

2 comments:

Sophia Rani said...

choy!!!!... jom buat psm.. hehe... tension2

zarifahmr said...

choyy!! aku lebih kepada perasaan lapar kebulur baii. cepat sket masak tennsionnnn ai tunggu XD